Lovin it!

God morgon!
idag är jag ledig och ska träffa Jenny,
hjälpa henne med bloggens design och äta middag =)
guuuudars så trevligt! innan dess ska jag väl bara vila upp min gamla kropp ;)
Odile är sötast i världen! hon klagar på att jag inte äter, och så klagar hon på
att jag pratar i telefonen för mycket.. undra om hon tror att jag kommer få en hjärntumör?
det blir ju lätt ett par timmar i telefon varje natt =/ undra om man ska försöka ge sig och 
sova på nätterna istället? 
de är ju lugnt, snart behöver jag inte prata i telefon ;)

har haft en låt på hjärnan alldeles för länge för att inte lägga upp den här!
Emin3m - We made you

Kommentarer
Postat av: Odile

Om du inte sov non timme på dagen och slutade prata timmar på natten skulle du allt vara piggare på morgonen.

Fast ja e inte bättre själv, om man tänker på inatt :D

2009-08-12 @ 13:07:01
URL: http://myhardlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0