Missing You

jag saknar min familj! jag saknar min mamma, att kunna sätta sig ner tillsammans med mamma framför tv.n och prata om allt.. att prata om vad som tynger ens axlar... min mamma är ibland mycket bättre än någon vän överhuvudtaget! snart är jag tillsammans med min familj igen, kunna vara nära och dela alla upplevelser och fortsätta samla fina minnen tillsammans. Saknar mina tre systrar, vi bråkar ofta och oftast en hel del men det är fortfarande de som ligger mig närmast och som förstår mig mest. Ida har nu blivit vuxen, 18 år gammal och jag har missat allt tillsammans med henne, har inte ens gått på krogen tillsammas =(. Cecilia har skaffat kille och flyttat utanför örebro, jag har inte ens varit i hennes nya lägenhet.. =/ Nu är det dags att flytta närmare och bli en del av deras liv igen! jag älskar er alla! <3<3<3<3<3


den 31.a Augusti börjar jag på Örebro universitet och ska plugga till lärare, jag fick en kick och kände att jag behöver göra något med mitt liv.. ser andra som börjar bli äldre och som fortfarande beter sig som en annan gjorde i de riktigt unga tonåren =( det är tråkigt att vissa väljer att inte försöka... 

Beyonce - single ladies


Jag och min kollega Anna gjorde en fruktansvärt vacker tårta
på jobbet, här visar jag upp den med stothet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0