Oh So Happy!



I arrived, Finally!
jag åkte från Vänersborg idag, kom till örebro och åkte direkt vidare till Fellingsbro. hem till sis som hade litet "kalas".. träffade hennes pojkvän för första gången, blyg grabb men trevlig!:) hon fick två burkar med kattmotiv, en sodastreamer och en stor gryta hon hade önskat sig =)..
sen kom Henrik och sa Hej i Fellingsbro, han jobbar ju natt, som väktare och hade en stund över. men han fick åka ganska fort igen hehe =)
nu har jag kommit hem till mamma igen och passar på att blogga lite, imorgon blire "byfest" här, hela grannskapet kommer hit på något rackarns knytkalas hahaha =) de ska bli trevligt och se vad de är för fölk som bor här egentligen.. på söndag ska jag bege mig vidare till Sköllersta och göra iordning huset inför veckan som kommer. får ju faktiskt finbesök ;)

både på tisdag och onsdag ska jag på lägenhetsvisningar, hoppas, hoppas *

Förtjust får man väl bli?
_______________________________________________________________________________________


"Studenten 2009 - Fullare än den kokande kastrullen!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0