Pust...

uj uj uj... vilken dag!
idag var jag först och lunchade tillsammans med Baxter och Malin,
gottigt, fast det regnade in i resturangen upptäckte vi :P
för när vi skulle gå så upptäckte Malin att hon fick en vattendroppe på axeln!
vi satt och asgarvade länge innan vi faktiskt sa till
att dom hade ett läckande tak,
bra jobbat!!=)

Sen blev det att dricka kaffe hos Jenny en kortis,
sedan åkte jag och shoppade lite =) ajabaja!!!
det blev bara ett linne, en topp och ett par gråa leggins =P

nu har jag suttit gööörlänge och fixat med alla registreringar som ska göras
innan jag börjar skolan 8.15 på måndag =S *Pirrigt*
Nu blire duschen kan jag löva! =)
imorgon blire hard work!!=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0