goooooood!

"hon verkar ju ganska snäll ändå"
- jo jag vet, jag är en alldeles FÖR snäll person som gör allt för alla. undviker gärna konflikter om det inte är nödvändigt. vissa är lättare att ta en diskussion med. jag lägger mig inte gärna i och ljuger inte ofta. jag blir inte ofta omtyckt eftersom jag ofta är rätt fram och ärlig. mogen för min ålder måste jag erkänna att jag är.. vissa saker är roligare än andra. jag älskar att dra nytta av andras svagheter och misstag.. har gärna en hållhake på alla jag känner.. jag har alltid rätt, iaf tills motsatsen har bevisats =) många kan tycka att det är svårt att få grepp om mig, men när man väl lärt känna mig så förstår man så mycket mer... ofta hård som metall på utsidan, visar inte ofta känslor och skäms för det när jag gör det. eftersom jag är stark kan jag inte visa mina svagheter och blotta mig inför någon annan.. om man fått ett riktigt tag om mig kan det vara svårt att få mig att glida ur det, även om man vill eller inte. jag måste också ha klara direktiv för att jag ska veta hur jag ska göra i vissa situationer.. om man lindar in sin vilja blir jag förvirrad och det mesta kan gå fel.

Lär känna mig och du blir inte besviken!
Här har ni mig, se och lär!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0