It hurts a little bit..

Dagarna går så fort iväg, speciellt när
man jobbar natt.. men nu har jag bara
två nätter kvar tills skolan sätter igång
på tisdag och sen är det skola på¨tordag
igen.. och helgen skall ju spenderas i gbg.
känns som att den här förkylningen som
krypit sig intill mig inte är speciellt välkommen
just nu, jag har inte tid att vara sjuk alls!

några funderingar jag har just nu är att
tatuera mig innan månaden är slut, och
att färga mitt hår.. FÖRSLAG!?
det enda förslag jag fått hittills är rött*hehe
dags att dra till jobbet..

visste ni förresten att min badsäsong alltid
börjar den 3.e juni och slutar den första september?
det är alltså dags att bada på onsdag :O

I really miss the old times...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0