just to little.. dr dolittle..

sovit rätt lite efter att ha jobbat hela natten.
och jag var helt inne i mina egna tankar inatt
ska jag be att få tala om för er!
så inne i mitt eget att jag hällde LOKA citrus
i mitt kaffe och drack.. så nu har man provat
kolsyrat kaffe; inte att rekommendera!

nu sitter jag och har fått prata ut lite med mina
vänner. det är så skönt att det finns ett fåtal
ärliga och sanna människor i det här hänsynslösa
Sverige.. Dock så finns funderingar på att flytta,
inte lämna Sverige men att lämna den här stan..
(dock bara funderingar som kretsar i huvudet nu)

ska jobba natt idag igen så nu ska jag nog försöka
vila mina ögon med en ögonsten här ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0