five things..

Fem saker ni (kanske) inte visste om mig;

Jag har tändare mest överallt (man behöver liksom aldrig leta hemma hos mig). tändare i jackan, morgonrocken, bordet, hyllan, ofta i några byxor, i bilen och till och med i brevlådan!

Jag tycker om att städa (!?) det är avkopplande och skönt att ha det rent omkring sig.

Älskar att serva människor jag älskar. att "passa upp" på min kärlek och ge allt som är möjligt att ge i tjänster (tänk inte bara sexuellt era snuskhumrar!). att laga en god middag och låta min kära avnjuta maten mot en enda tjänst tillbaka; ett tack och en mys/kramkväll i soffan.

När jag var liten drömde jag om att bli popstjärna, detta ändrades sedan till att jag ville bli tävlingryttare i hoppning. I ett senare skede i mitt liv ville jag bli teckenspråkstolk och nu när man summerar hela drömmen så har jag tillämpat allt på olika sätt; jag sjunger ofta, mycket och gärna, älskar hästlivet (trots att jag tagit avstånd från det) jag ska bli lärare i teckenspråk istället för att tolka.

Jag är grymt rädd för ett utrotat djur som levde på jorden för miljarder(?) år sedan.. hemska drömmar och ett sjukt barndomstrauma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0