some thoughts...

Du gör det nog för att hålla dig färsk i mitt minne,
låter mig inte glömma bort...
jag får inte glömma bort...
Jag slits mellan två lösningar och kan inte
finna den rätta av dom.
jag försöker välja men du väljer om. 
Hur kan du försätta mig i den här sitsen,
förstår du inte hur orättvist det känns?
Känns som ett gummiband i midjan som
slänger mig tillbaka till ruta ett när jag
kommit så långt att det känns som om
bandet ska gå av. Med en besviken känsla
slits jag tillbaka och måste börja om igen.
fast jag Vet fortfarande inte om jag
finner det roande eller om
jag snart inte klarar av att gå framåt..
Jag vet ju att jag kastas tillbaka när jag
kämpat mig så långt bort igen.
gång på gång..
Så, varför har du satt detta band runt min
midja? som tvingar mig tillbaka till ruta ett?
Finner du det roande, eller är det för att
du vill att du ska hållas färsk i mitt minne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0