förluster...

matchen mot norrby förslorades, (ovanligt!?) -nej..
vi förlorade med 4-5 och det blev två straffar för oss!
domarna höll väl inte riktigt det mått jag hade velat se =/

kände att jag har ont lite här och där, kan det bero på en
så töntig grej som bowlingen igår? =O

efter vårn match stannade vi kvar och kollade på en annan
dammatch som var något speciellt måste jag såga!
Hovsta's målvakt släppte in 7 mål och vägrade fortsätta
spela!? det kan man kalla för att man inte ställer upp för laget.
nu är man hemkommen och ska ta sig en dusch, det ska
bli riktigt skönt! -sedan blir det bio =)
Sherlock Holmes.. + POPCORN!♥

Inatt måste man ta och sova lite eftersom man låg
och vred på sig hela den här natten... drygt...


Jag har fortfarande inte slutat undra =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0