go morgon sångfåglar!

Oj vilken vacker dag, underbar och snöig!
Sov gott inatt, sov länge & nu är jag nöjd.
Optimisten vaknade idag!!. =D
Dock blev jag inte så nöjd när jag fick veta
att det inte är någon träning imorgon, sååå
besviken! jaja, får kompensera det med annat.

Jennie åkte just härifrån, hon skulle till gymmet
och träna sitt =)  ...snart ringer telefonen ;)

Jaha, så man ska försöka hitta på något kreativt
att göra idag, det kan väl inte vara så himla svårt?

Sångfåglarna bor i mig dessa dagar!

Kommentarer
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

tack :)

hoppas du får en bra onsdagskväll!

2010-01-20 @ 16:42:50
URL: http://eecederholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0