massa skratt!!

jaa, jag åkte som sagt hem till mamsen förut..
fixade lite post och käkade lite mat..
sedan är ju busstrafiken i örebro län lika med skit,
så jag fick åka ut till Odensbacken och hämta Linda
för att vi skulle hinna ses innan träningen..
åkte den slingerkrokiga vägen dit och tillbaka till stan
och gick en kort sväng på hindersmässan (marknaden)
det var så jävulusiskt kallt så vi fick gå fort =P

Linda höll allvarligt talat på att kissa ner sig och DÖ av
skratt när jag slet av halva min nagel och skrek så det
ekade mellan väggarna på birgittaskolan..
tränarna kom precis då, det var kanske inte den bästa
tajmingen!? Emils kommentar var:
- Du brukar ju göra illa dig under träning, inte före!?
med skumgummi på fingret och ganska många varv
med tejp som luktar gott var jag fit for fight!

sedan var det dags för träning, den gick väl (för mig)
helt okej! jag gör så gott jag kan.. (kan inte svara för andra)

Nu har jag fått veta att jag kan räkna med Linda så länge
jag spelar kvar hos Ödibf så stannar hon =)
det kändes skönt att fått värva en bra spelare!
(även om vi alltid hatat varandra på plan innan)

nu är det god tid för mys, ett bad och sedan slappa framför
TV.n och inte känna någon stress eftersom jag är ledig imorgon!

tralalalala, dra en handtralla vet´ja

people changes, you have to open your eyes to see that


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0