Redan..?

Jaa, klart man försov sig imorse.. konstigt det där:
man försover sig till skolan med nästan(!) aldrig till
jobbet? hur kan det komma sig? beror det på att
man har mer motivation för att jobba?? -just nu känns
det iallafall som det..
när jag kom till skolan höll de på med det jag redan kan,
så ingen stor förlust.. eftermiddagen kom och jag såg inte
fram emot att sitta 2 timmar och 45 minuter och gå igenom
sånt jag redan kan.. gjorde min uppgift och äntligen insåg
min lärare att jag är för duktig för gruppen och att jag redan
kan det där.. jag fick gå hem! yihooo!!

nu är man hemkommen och ska ta det lite piano och kanske
ta och åka hem till mamsen och hämta mitt nya älsklingslinne!♥
Sen ska man ta en kort sväng på hindersmässan med Linda,
sen ska vi träna aset!!! yeeay..

somwhere over the rainbow...
- där skulle jag vilja vara nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0