sent bloggande.

det är inte ofta ni hör något från mig första gången såhär
sent, eller hur?? - men livet har sina sidor och det är fyllt
med fantastiska överaskningar!
skulle till skolan idag som sagt, men det blev inte av..
jag vaknade imorse med grymma svettningar och magvärk
jag gick iallafall upp, gjorde frukost, drack lite vatten, men
det hjälpte inte.. det fick bli sängen igen... nu mår jag dock
bättre efter att Pau varit här, sysslat och lagat mat åt mig!
hon påstod att min lya såg ut som en ungkarlslya
(med det menade hon ett tomt kylskåp fyllt med endast alkohol!)
not good Erica!*

Nu har jag slappat lite i soffan, trött trots att jag är grymt
rastlös! så det blir verkligen att träna klockan 2o.oo!!


Fick just ett mms som gjorde
mig lite smått knäsvag,
du får inte göra sådär! ;)
men in uniforms makes me SHAKY

Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja för stökigt har du verkligen inte! Det är nog bra att jag kommer ibland och stökar ner så du har nåt att göra :P

2010-01-26 @ 19:00:20
URL: http://paulineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0