surprise!!

nu ska jag berätta om vad jag gjorde igår..
jaa igårkväll styrde jag kärran mot mitt gamla hem;
Sköllersta alltså.. stressade på Jen & Ida för att de
skulle bli klara i tid. vi skulle nämligen vara klara
halv nio och överaska Madde som kommit hem från
Thailand efter hennes 3 månaders vistelse där och sen
hade hon ju fyllt 20 så det var bara att kära på. de närmaste
hade bjudit in alla hennes vänner och där var vi, när vi kom
och knackade på dörren så höll hon på att ramla baklänges
när hon möttes av vårt skrik; SURPRISE!!!
Madde som allmänt är ganska sentimental höll på att börja
gråta och det var först nu hon fattade att det skulle vara fest!
you go girl!!
kvällen fylldes med fylla, musik, folk, presenter och drama!

när jag tröttnat på festen åkte jag till kumla och hämtade
folk, körde till stan och sedan hem..
hör och häpna: Jag har precis klivit ur sängen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0