Yeihj, I'm Poplulair

Oj så populär man blev nu da =)

höll bokstavligen på att skita ner mig när jag
skulle låsa upp dörren och upptäckte att min
lägenhetsnyckel inte satt på min knippa!!!??
- Svärandes rotade jag igenom mina fickor och
lyckades faktiskt hitta den, längst ner =/
hade inte direkt någon lust att bege mig hem
till mamma såhär sent bara för att hämta en nyckel!

Nu har man varit på träning, som jag egentligen inte
ville åka på alls eftersom jag ingen lust hade.. men
jag åkte dit ändå.. gjorde mitt bästa(?) -jaa det var
mitt bästa när man är på detta humör iaf!

Nu är jag på liiiiite bättre humör men inte fullt bra!
-Vem kan få mig på bättre humör då??

Jag känner mig.. lite.. aa.. känslomässig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0