I wont tell you everything

Gårdagen spenderades i skolan och sedan en
mysig fika med den rara Anna-Karin från jobbe.
sen åkte jag hem till mamma och talade lite
snabbt innan jag umgicks hela dagen med Ch.
Fick rycka ut senare på kvällen för att hämta en
vän.. sedan blev det sova tidigt och det resulterar
i min tidiga morgon idag!

Idag ska jag till Salong PARIS och fixa håret,
det blir färgning, klippning och inpackning:)
Men innan dess ska jag på ett oväntat och lite
hemlighetsfullt möte på stan..

så nu ska jag väl försöka bli lite halvfräsch så
man inte väcker allt för mycket uppmärksamhet
på stan, hehe..

senare blir det plugg.. plugg och plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0