vecka 17

nu är jag inne på min andra praktikvecka ochg det känns ganska gött! pratade med bossen och fick veta att jag ska jobba på C4.an hela sommaren, rätt gött! fint de serdu.

idag är det tisdag, fast jag är helt inställd på att det skulle vara Måndag idag:S tisdag är ju bättre än måndag men det är ju inga ljusa stunder när man fortfarande tror att det är måndag. whatevah!

imorgon är det onsdag och jag har mördarpasset 07.00-16.30, relativt fucking lång dag... efter jobbet ska jag på nån prisutdelning med klubben. ingen aning om vad det är för nåt men kan bli intressant!

på torsdag är jag ledig från jobbet och då ska jag bara lata mig, dock ska jag städa och så inför helgen när min mamma & Hasse kommer.. de ska på nån dans i Lidköping och passar då på att sova hos mig. det som är tråkigt är att jag jobbar hela helgen :(

Jag saknar mamma! <3image36

En mor finns med från början, som källan till ditt liv,
Med kärleksfulla blickar, hon följer varje kliv.

Sen livets första måltid, har hon låtit dig att smaka,
Hon ger dig av sin omsorg, utan krav att få tillbaka.

Hon tas så lätt förgiven, som lindring av besvär,
Och sällan blir hon tackad, och sedd för den hon är.

I livets alla skeden, förblir hon dock densamma,
Din alldeles unika, älskade egna mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0