Y-Y-YES Mannen!

YES, så äre. nu är det såhär. igår var jag iväg och köpte en ny hylla och shit. ska bara flörta lite med Rebecka så jag får låna hennes pappas borr så jag kan sätta upp skiten. det börjar verkligen hända något i min lägenhet nu. jag förstod igår hur viktigt det är att trivas i sin lägenhet och jag har nu börjat intressera mig för inredning (hur kommer detta gå?)

idag ska jag gå klart i skolan och sen ska jag köra Swartling till stan, kanske dra en ride till Överby och så ska jag väl bara ta det lugnt antar jag. jag säger det hela tiden men det blir liksom aldrig som man planerat ändå, känns nästan meningslöst att ens tänka på vad man ska göra för antingen hinner man inte, orkar inte eller så blir det helt enkelt inte av! jag hoppas iallafall på att komma iordning i min lägenhet, idag ska jag kanske åka och kolla på sängkläder till min dubbelsäng!:D, någon skarp färg skulle inte sitta fel, förslag?

image29
Over´ndOut´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0