dreggel&halsont

jag har upptäckt att jag har en enorm salivproduktion när jag sover. dregglade kraftigt på emeli igår kväll när jag somnade, faan vad hon skrattade åt mig! gött trött jag var då :D
sov förresten hos emeli inatt eftersom de ska byta mina fönster idag..
hoppas de blir lite varmare i min lägenhet nu..

idag är det luciatåg klockan 14.00..
jag ska inte vara med, haha..
engelska lektion börjar halv tre..
efter skolan ska vi gå hem till annica som ska bjuda på fika.
sen ska jag tvätta klockan två också..
sen är ju tisdagar min "slappardag"
vi har bestämt att jag bara ska tänka på mig själv på tisdagar och göra det jag känner för.
hur ska jag hinna!!???


diskuterade massa julklappar med älskling igår, nu får vi se vart de bär :P

så jävla gosig min gölletjej är!
jag ville verkligen inte kliva upp imorse,
ville inte lämna hennes värme!


- får jag smaska dig i geggväcket?
- så jävla vidrig du är!!
- Nej dåå!


emeli <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0