gårdagens slut

släkten kom, vi åt, tomten kom, jag öppnade paket, hämtade älskling på stationen..
vi öppnade fler paket...

i julklapp fick jag:
2 st tränings t-shirtar
2 vanliga t-shirtar
en pilatesboll
4 st glass bägare
hörlurar
en stickad tröja
3 par trosor
Parfym

senare på kvällen ville älsk äta Max...
i luckan stog en gaphals.
emeli kallade värdinnan för fisk :D

idag har jag sovit ganska kass även fast jag sovit bra i och med att jag fått ligga bredvid älsk.
drömde en gött frustrerande dröm.... jobbigt...
kanske marieberg idag? - ska försöka få kontakt med älskade först.

annars?
- det är en fredag, den 26.e december..
- och en utlandsresa vore inte bad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0