lagfest+färgning

jag har färgat mitt hår, mörkare... detär nu rödbrunt, skiftar lite i lila känns de som.
ångrar mig faktiskt lite, varför gjorde jag så!!!????


ska färga mörkt, mörkt så fort jag får pengar!

igårkväll hade vi lagfest efter att vi förlorat matchen :S

kvällen var rolig och vi drack en del alkohol och hade roligt
vi hade en julklappslek som var helt rolig och man fick "stjäla" julklappar av varandra under två varv.
det slutade med att jag gick hem med tofsar och hårspännen..
sen hade vi en hemlighetslek där vi fick veta roliga saker om varandra.
som att lööf sprang naken med sina trosor på huvudet som liten,
larsson ville bli sumobrottare och malin rakade sig och käkade snus.
jag själv hade ingen rolig hemlighet, jag gick fram till främmande människor på stan som barn och frågade om jag fick en kram, inte var man blyg då inte :P

idag har jag sovit och bara tagit de lugnt.. städat lite..
pluggat har jag gjort också, är färdig med samhällen. gött de.
imorgon är de måndag. skola och träning..

älskling, jag måste säga att du betyder allt för mig!
jag vill inte vara utan dig, jag vill vara med dig för evigt!
love<3kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0