måndagens monster

skola idag, förberedelserna för julavslutningen är i full gång!
svenskalektion som jag inte behöver vara här på.
besöket på ambulanscentralen är inställt och vi måste vara kvar i skolan och förbereda ist.
efter skolan har jag ett par timmars ledighet och sedan är det träning, snart är det uppehåll!:D
jag längtar tills skolan slutar, träningarna upphör och jag får ägna hela mitt liv åt dig!
jag vill verkligen klara det här!
jag vill kunna kombinera utan att det går åt helvette....
det är mitt liv, jag måste ha det såhär, jag försöker klara av det.

du är min stjärna, min sol och mitt hopp,
I give you my heart, I give you my soul
I give you everything like I told!!
You in my heart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0