överby med sara

igårkväll kom sara, min bästaste kompis hit!
igår gjorde vi ingenting speciellt, jo vi käkade på max
där skämde hon ut mig ganska kraftigt haha!!!
idag gick vi upp gasnska sent och åkte till överby och inhandlade en hel del julklappar
nu är typ alla klara, lite smått och gott kvar bara :D
vi fikade på det nya fiket på etage och det tog tid innan vi fick de vi hade beställt, men
gott var det!
mitt uppe i all julrush skämde vi ut oss ganska kraftigt och drog en och annan vals :D
träffade hur mycket folk som helst idag, det kändes som om jag kände alla som var där.

ikväll ska vi slå in alla de inhandlade julklapparna och så ska vi sätta på en film och bara prata.

imorgon är de match, derby mot lockerud!.. så hela morgondagen går åt till innebandy.

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: erkas, the one and only.

God jul för i helvete. ;) <3

2008-12-20 @ 09:38:11
URL: http://erkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0