sovande tisdag

somnade typ halv fem imorse, hur lätt är det att komma upp till skolan klockan 8 då?
nej jag strejkade och låg var i sängen istället...
sen så har jag och älsk pälsk städat hela dagen typ. nu är de rent och fint här.
om en halvtimma ska vi börja tvätta och jag vil åka till donken och äta :D

igårkväll såg vi på torsk på tallinn - är de här spermabussen till Tallinn?
sen kolla emeli på nån rolig film när jag kom hem från träningen,
peppermintdick, pepperminclitt! haha, det var gårdagens roligaste!
igår natt var det något så underbart med dig älskling!

ikväll är de inte mycket som ska göras, gos gos!

tycker om, beundrar, älskar

Smusslan<3Mufflan

Kommentarer
Postat av: Swart ' Z

översättningen till carpe diem är ju annars fånga dagen. ;) hehe <3

2008-12-16 @ 19:38:07
URL: http://jessiika.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0