weekend, Monday..

i helgen har ja vart i örebro med emeli. i Fredas så tog vi de bara lugnt och kollade på film, amityville. filmen var faktiskt ganska bra, dock tyckte inte emeli de, Ovanligt(?) lördagen bjöds till fest. åkte till moster i zinkgruvan, där fanns allt möjligt folk. systrar, kusiner, kusinbarn m.m.

Ingvar var lite trött och somnade i soffan ett slag, det var roligt och jag skrattade som aldrig förr! sen ville smilla och alva dansa, ingvar sjöng och vi fick springa runt i en ring, det var bara granen som fattades liksom!

när moster kommit kunde vi ege oss till lokalen vi skulle befinna oss i. där var Jonny (kusinens kille) och hade gjort färdigt all mat. vi gick in och drack och åt gott.

moster fick blommor och skraplotter av mig och emeli..  hon vann på ALLA lotter!! turkärring det där. det blev dock bara 100 kr, men ändå...

hela min släkt var på mig om emeli eftersom de inget visste innan. min moster är söt.
- Varför presenterar du inte din flickvän?
sen ger hon emeli en klapp på kinden och emeli blir pionröd i ansiktet och vill bara springa därifrån! hahahaha
elias, mitt minsta kusinbarn (8 mån) blev lite småförtjust i emeli och ville sitta hos henne hela tiden :) så söt med barn :D

på söndan var vi och kollade på Marieberg. efter de tog vi en sightseeing i utkanten av örebro (ska jag vara ärlig vet jag inte alls var vi var!) väl i stan tankade vi och åkte ut till ingvar och mamma. mamma hade gjort iordning köttfärssås till mig! (helt lycklig!) sen åkte vi till mammas hus och packade ordning för att dra oss hemåt.

vi tog en sväng föri Bea och Miranda. Miranda har jag inte träffat på jättelänge! hur söt som helst, men som vanligt ville hon vara hos emeli, alla barn dissar mig för henne (morr!) men miranda var mest kär i emelis näsa, den var rolig att slita och dra i! (finns på film)
efter många om och men lyckades vi iaf ta oss till vänersborg igen.

idag är det måndag och jag har inte varit i skolan, nej se där (igen?)
vi har varitpå övery och kollat lite presenter och julklappar.
lyckades fånga några i farten. nu sitter jag hemma efter att ha plockat massa här hemma.
kvällen bjuder på träning, ovanligt va?:P
efter träningen blir det bada, mysa och sova!

1.a December idag, måndag, 2008..
I want to give you all my love forever! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0