Grymt arg!

Vad är det för jävla stil!!??
att ge sig på någons egendom för  att man inte tycker om någon är faan mig lågt!!
det är fit**gt oavsett vem det handlar om!
BARNSLIGT rent ut sagt!
ge dig på personen i fråga, fega barnunge!

från en olycklig sak till en annan LYCKLIG sak:
Älskade säger att hon tänker på mig när hon hör denna =)
-"den liksom passar in hur jag känner för dig"
hur sött sagt var inte det??
känns så skönt att vi har bestämt oss nu. har flyttat till Bejbii nu!
så jaa, vi bor ihop! <3 love E

Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig låt.. men fin blogg...

2009-04-01 @ 22:06:47
Postat av: Anonym

vad har hänt??

2009-04-01 @ 22:38:40
Postat av: SWARTLING THE ONE AND ONLY THAT DONT KOMMENTERAR ANONYMT !

Haha vilka jävla slynor som kommenterar anonymt ! SWARTLING STÅR FÖR SIN SAK OCH SKA BÖRJA VANDALISERA SAKER HOS FOLK SOM HON INTE TYCKER OM !!! undra vart och med vem jag ska börja ! ;) hehe

ÄLSKAR DIG GUMMMMMMMMMMAAAAANNN !! ;D <3

2009-04-02 @ 12:15:22
URL: http://swartling.blogg.se/
Postat av: erkas,

Bra att ni har bestämt er för en gångs skull! ; )

Jag saknar dig, din grek!

<3

2009-04-02 @ 17:14:57
URL: http://erkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0