bad, bad girl! ;)

grymt dålig på uppdatering och känner att jag är skyldig er en hel del! Det är en vecka och en dag sedan jag flyttade in i min nya lya.. nu är jag boende i brickebacken i min underbart finns lägenhet! Det som hänt sedan ni hörde från mig sist är att jag fortsatt träffat Henrik någon gång, han var här och hälsade på. Stackaren fick sova i en 120 cm bred säng (tillsammans med mig!) jobbigt?*;) sedan har jag ägnat mig en hel del åt plugget, Pauline och annat småplock..

 

Berättelsen om när jag, Pauline och Sara skulle sätta upp mitt barbord, hyllorna och min nya fina 42” tv.. det blev lite kaotiskt när jag satte igång och skulle borra i väggen, upptäcker att en cm in i väggen sitter det ett metallrör som min borr inte klarade av.. På´t igen och gör ett hål lite längre bort, självklart samma rör satt där. Det såg inte ljust ut när jag satt där på knä med borren i högsta hugg.. Sara fick en god idé!! Ringde brodern Emil som genast kom för att hjälpa tre damer i nöd :P.. med sig hade han Alexander som jag inte träffat på år och dar!! Grabbarna lyckades i alla fall väldigt snabbt sätta upp allt. *tackar och niger!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0