calm Sunday

Idag sov vi länge, som alla andra dagar
när H har jobbat! blev väckt av ett jäkla
telefonsamtal som jag till och med inte hann
att besvara, kollade upp numret och självklart
var det vÄl någon telefonförsäljare från Gävle.
Idag är jag ensam här i Ludvika och ska ta och
syssla och pyssla lite ;)
kanske till och med få något gjort på skolarbetet(?)
Det skulle ju vara ett ypperligt tillfälle idag =)
Nu blire musik, duschen och sedan antingen TV.n
eller något vettigt gjort.. klockan är ju bara 16.oo
så jag har ju hela dagen på mig =)

"Huvudet är faktiskt din enda fiende,
det sägs att man ska hålla sin fiende
närmast, men jag är mer intresserad
av att hålla de jag fungerar bra med närmast!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0