In your face!

Idag har vi mest suttit, suttit och gjort
mestadels ingenting.. H har spelat dator
och jag har tillbringat dagen framför TV.n.
Handlat en gång (d.v.s. varit ute en gång idag)
gjort god mat och sedan bara suttit av tiden =)

Imorgon ska vi åka och köpa julklappar!
-först här i Ludvika, sedan ska vi bege oss
till Borlänge eftersom allt inte finns i den här
"lilla" söta staden *hehe*
Hade just en diskussion om affären Rusta
fanns i Borlänge eller ej, jag gav mig faan
på att den fanns där men självklart skulle H
sätta emot!! - In your face är det enda jag kan
säga när jag fick bevisa att han hade fel! =P
Rusta finns i borlänge! - och inte långt från Kupolen
(som vi ska till imorgon!)
känner segerna sötma frodas i min mun!
-Nu blire Rambo och sedan sängen,
kaffet färdigt 07.3o imorgon =/

Hugs and Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0