mumsigt!

Precis hemkommen till mamma igen efter
den extremt upphetsande innebandymatchen!*NOT*
Kallt, isigt och halt ute! man kommer ju knappt framåt
eftersom min bil är framhjulsdriven =/
Satte mig och gjorde iordning mumsigt goda
varma mackor! satt i min ensamhet och åt upp dem,
ertappade mig själv med att tänka in i framtiden,
*haha, jag som är så oerhört paranoid för att jag ska
sitta ensam ute i skogen med massa katter när jag
blir gammal! Det närmar sig allt fortare än jag väntat
mig tror jag, Max & Marwin har ju dock flyttat men man
hinner nog införskaffa sig nya.. annars kanske man sitter
där ute HELT ensam istället =/*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0