aj, aj, AJ!

den kändes! helt klart!!
som ett slag i magen och en rak höger på samma gång...
FITTA.... Skjut mig.... 

idag har jag jobbat.. börja kvart i sju imorse så de blev tidigt upp..
sen sluta jag tidigare idag, fick sluta tre för att hinna med bussen tre min över.
sen så har jag inte gjort så mycket, slumrade till en stund och dreglade som 
aldrig förr =P SORRY! =)
sen så åkte jag hem, tog en dusch och gjorde iordning mig.
nu är jag hos swart, vi ska väl kolla Beck och mysa =)

imorgon är jag ledig... SOVA!!??
javesst.. se nån mysig film och typ DÖ?
tisdag jobbar man igen.. suck... 

- vem var han som hälsade så glatt?

hur kan man vara lycklig och olycklig på samma gång?
- fråga Erica... 
"Vart tog egot vägen?!"
-"finns det en diagnos för såna som du?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0