HAPPY!

har haft världens bästa dag idag!
bara skrattar och ler hela tiden fiiifaaan =)
javesst! första dagen på praktiken och är hur nöjd som helst!!
att jag kunde bli nöjd kunde väl ingen av er tro?
MAVA med världens goaste handledare =)

yihaaaa! kan inte sluta tänka på att jag är dölycklig idag,
ingen kan förstöra detta för mig, inte ens du jesper =P

jahaja, nu sitter jag hos swart och fiser,
hon ska sova hos mig ett tag framöver, vi jobbar likadant den här veckan =)
så ikväll så förstör min överskottsenergi min chans att få någon sömn,
men inte faan deppar jag för de =)

Alison Krauss (The babys) - I ain´t missing you at all 
göööör fin låt =)
wiiiii..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0