I just want to be me!

sov sådär länge idag.. eller ja, jag vaknade till och från, från och med att jag somnade sent inatt...
blev väckt på grund av att någon inte kan svara i telefonen och säga var hon är!!
nu har jag begett mig till skolan sådär vid klockan ett =)
vi har en sån där friluftsdag så jag är "ledig", är "ledig" imorgon också...
hela klassen ska på högskolamässa i trollhättan och jag tvekar över att följa med, egentligen vill jag det =S
men nu ska jag sätta mig på arbetsförmedlingen och öka min ångest en stund..
sen vill jag verkligen hitta på något, men jag ska ju träna ikväll =(


I don´t want to be like everybody else... 
                   
                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0