kläder, skor, innebandy och mat

hellojsan!
idag har jag varit på överby och spenderat lite pengar =)
dagen inköp blev:
*örhängen från glitter
*skor från Deichmann
*hårspännen från Cubus
sen blev de lite blandat med kläder,
* ett linne
* en långärmad tröja med dragkedja
*ett par svarta byxor
* en T-shirt

efter inhandlandet drog vi vidare till grästorp..
kolla innebandy, VIBK vann ,med 19-4..
rackarns! jag tippade 17-4 =)
sen så blev det mathandlande på ICA Maxi

Nu sitter jag på elevhemmet med Jessika och Filip
såå kul att träffa Ida igen =)
imorgon ska jag nog jobba dag..
sen är de träning i vanlig ordning..

Go överskottsenergi jag lider av idag faan..
Jag tillhör mig själv och ingen annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0