PARTY!

.. ja det är så det känns!

- "Jag älskar att pilla mig själv i örat"
okej, vissa tycker om det också =)


You are sad, but you are my star! <3


ikväll blire att dricka lite alkohol, eller ja det blir nog en hel del....
hade joinat dom andra om jag bara kunde, de ade varit kul faktiskt!

 Fixade naglar idag =)
Ida Erkas, du är faan i mig en människa som är speciell,
en sort för sig själv så att säga =) LOVE!
Jessika Swartling Olsson, det finns inga ord som kan beskriva dig,
jag kan iaf inte hitta några som beskriver hur speciell du är! <3
Negjimije Beka och hennes "HAckan" är ju söta som helst när dom
svävar genom natten =)


Dagens ord blir...
efter många tankar och funderingar så blir det...
FEJKAD - UNDERGÅNG
att fejka, att låtsas eller att simulera.. här i livet kan man fejka mycket. man kan fejka hur man mår, vad man vill, vad man inte vill.... man kan även fejka vänskap, kärlek, orgasm, leenden.. ja man kan egentligen fejka hela sitt liv...! att leva i ett fejkat liv kan vara bra till viss del. man kan liksom bygga upp ett skal och vara den man vill till det yttre, men vem ser egentligen in till det inre?
- IM NOT FAKE!
undergång.. jaa man hör mycket om ordet undergång, eller fall som man även kan se det. på engelska heter det Downfall och det tycker jag säger mycket mer än det gör på svenska.. det låter liksom mer, betydelsefullt! vem vill egentligen gå under? eller vem vill göra det värre för sig själv och sitt liv? - är det ett val man gör för att man anser att man inte ska få ha det som man vill eller är man rädd för att gå vidare? -IT WILL BE YOUR DOWNFALL!


Kommentarer
Postat av: Swart ' Z

Men Hej Sötjävel !

2009-02-08 @ 15:03:50
URL: http://swartling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0