sjuk..



.. har jag farit ett tag nu.. fifaaan vad de är skit att vara sjuk!
har inte orkat ta mig ur sängen på dagar!
gick och la mig i måndags natt och gick upp onsdag eftermidda tror ja de va?
har inget tidsbegrepp alls!!
jaja, nu har jag missat en hel del på APU:n och hur känns de då?
- SKIT!
får försöka ta igen de här asså!

igår var det faan roligt asså!
charader hemma hos Maria,
haha de var ju helt sjuka grejer man fick till.. typ..:
Magnus Karlsson har sex med Lena Philipsson,
vem kunde klara den bäst om inte DU!? hahaha GAY!

idag har jag mest varit rastlös och härjat hemma,
typ städat och massa. sen kände jag en liten längtan till skolan.
jag begav mig till skolan för att få tillbaka "the old feeling"
senare idag ska jag typ bara DÖ...

"så mycket att säga men ändå ingenting"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0