tack tjejer!

igår så satt vi hemma hos mig och kollade på RAW och skrattade en stund...
snackade en hel del ;P
drack sig lite.. de var trevligt fast det inte varade så länge dock...
sen kom den igen, den där känslan.. fy faan....

idag så kom jag inte upp, försov mig, fick brev som fick mig att må skit...
sen så kom jag på att jag egentligten skulle vara i skolan eftersom vi hade viktiga saker att göra idag.. nu har jag begett mig till skolan för att få alla APU papper och sen ska vi ha nationella förberedelser i Engelska B.. hur kul är de då?

senare ska jag tvätta, de är inte heller så rockigt....
annars ska jag inte göra något, även fast det lockar att göra en hel del...
sitta hemma, kolla på tv eller ta ett bad kanske..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0