Trött, åh ja!

ikväll har de varit match.. Jessika och Ida följde med mig =)
nu har man suttit i typ HUNDRA ÅR och spelat guitarr hero, lite trött man är på de nu=/
sitter här och är trött som aldrig förr.. måste nog dra mig hemåt.. har fyra monster hemma som
längtar efter mig...

imorgon ska jag sova, sen ska jag upp med Bek till bolaget..
sen kommer jag antagligen lägga mig ner och sova en stund till, för att orka med kvällen menar jag =)
- feeeest durå!?
hoppas kvällen blir som planerad!... 

söndagen hade jag mest tänkt tillbringa i sängen, helst bakfull och jävlig!=)
sen så börjar man ju jobba på måndag, MAVA.. KUL!!! (NOT)

- Dansa quickstep på en avlång kropp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0