Nytt år

måste bara inleda med att jag missat en del vi gjort här i örebro,
älskling är lite sjuk, vi har shoppat med syster och käkat tacos bland annat.

Nyårsafton var det lite små panik över. vi visste ingenting, bara att vi hade alkohol till en början. det artade sig ganska bra, vi åt middag hos ingvar och mammi.. trerätters som hon lagat :D efterrätten var Panacotta och älskade var hur söt som helst när hon lite försiktigt skulle undvika att visa att hon inte tyckte om det... det slutade med att cizzy fick byta med henne när mamma inte såg:D
cizzy tog kort på mamma och invar när de pussades, ingvar kollade på kortet och sa
-åh, jag kände inte igen mig själv, de måste vara min bästa vinkel!
gött rolig prick de där..
sen var de sminkning och de bar iväg till Sophie och Simon.. vi satt där och drack till 23.00 ungefär när vi tog bussen upp på stan, hur mycket folk som helst på den där jävla bussen... hmm trångt och jävligt..
sen begav vi oss sakta men säkert mot Örero slott, där alla folk och raketer är. vi tappade bort varandra och på tolvslaget öppnade jag och Emeli skumpan, emeli tyckte den var god, smakade typ sprit och bubligt!

var lite sött att vi stog vid öreros vackra slott när klockan slog tolv och kysstes, absolut det bästa tolvslaget hittills!!<3
sen var de gött kallt ute, fuck tror de va -10 C, hehe. mina fötter var som isbitar, och då ska vi inte tala om älsklingens fötter, hon frös faan värst.. vi tog halv två bussen hem till sköllersta och på bussen träffade man många gamla bekanta.. väl hemma så hoppade jag in i duschen, emeli sa att jag skulle de för att jag frös, men faan inte kom hon efter :(
nej hon satt på toaletten och drack vin istället, faan så roligare? hehe..

BILDER KOMMER !

idag vakade vi ganska tidigt och emeli tvingade mig att åka och köpa  pizza, nu ska vi bara ligga i sängen och dega.. göttans vettu.. =)
emeli sa förut
 att hon aldrig mer skulle dricka alkohol, vi gjorde en deal. om hon inte dricker NÅGON alkohol som helst under 365 dagar, alltså fram till efter tolv nästa nyårsafton, då ska jag betala en utlandresa åt henne, flyg fram och tillbaka med hotell en vecka, någonstans där de är varmt.  =) men då ska jag ölja med.. vi har bestämt att även om vi inte är tillsammans vid detta tillfälle så ska vi åka. =)

jag älskar dig emeli! <3
emeli är snyggast i världen!! <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0