Jag är käääär!

nej mer förtjust!
 


dagarna går så fort nu för tiden!
man hinner knappt med någonting och
allt ska göras på en gång. man orkar liksom inte.
jag har iallafall fått min nya mobil =)
älskling frågade om hon aldrig skulle få ha något ifred,
haha jag har nämligen en likadan telefon =)
det var inte riktigt meningen men väl behövligt.
valborg har passerat och man var nykter iår igen,
det är riktigt roligt att se alla andra göra bort sig!
studenten närmar sig med taktfasta kliv!


                           Jag, Ida & Swartling på valborg


Visste du att:
Man tillbringar sex månader av sitt liv på toaletten?
- Swartling måste tillbringa mer än så? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0