Torsdag & fredag


Torsdagen var allt lugn men med en hel del att göra.
jag har ett liv och jag försöker ordna upp allt
och komma i fas. det blev att arbeta med skolarbeten.
nu har jag fått veta att jag är klar med matte B. VG =)
räknade ut mitt medelbetyg och jag har hela 17.39p.
nu har jag börjat med talet inför studenten också,
lustigt och jag vet hur detta kommer sluta =)

igårkväll ägnade jag mig åt tv.n och såg ESC.
såg en vacker estländsk tjej med en underbar frisyr!!
se på håret:

kanske man skulle klippa lugg igen?
men jag vill ha den rak, fin och utan FETT!

norges bidrag gick vidare och det är jag glad för!

I´m in love with a fairytale!

Nu är man färdig med svenska B nationella,
fick skriva om påverkan, valde filmens påverkan.
visst kan man känna att man rycks med i en film,
ser sig själv och bara drömmer sig bort?

Imorgon blir de finalen ! sååååå kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0