ett nytt försök...

idag var jag me Pauline och kollade på en lägenhet,
när vi var klara där så tog vi svängen om min
lägenhet. jag tog ÖBO:s jobb i mina egna händer
så att säga! *min bovärd skulle nämligen höra av sig
för två veckor sedan och tala om vad det var för
tapeter i lägenheten som jag ska flytta in i om 2 veckor,
(eftersom jag är en guldfisk och inte minns sånt)
men inte har hon hört av sig, så jag tog mig friheten
och förklarade som det var för de som bor där nu,
underbart trevliga människor som utan preoblem
bjöd in mig för att se vad jag ville! =)

efter det blev det käk med Pau och sedan hem och plugga lite.
hade några kompletteringar poå vårt paper som vi skrev
för ett tag sen. Kunde verkligen inte förstå att vi skulle
komplettera det vi skrivit(?) innan idag vill säga..
har aldrig satt ögonen i ett så saftigt arbete som egentligen
var köpprätt åt pipsvängen, hehe, man kan inte göra
annat än att skratta och undra om arbetet var utfört på fyllan
och villan?? Nu är det korrigerat och hoppas på ett brtyg nu
när det ska sättas om ett par veckor (?)

mingla runt på internet ett tag till, sedan kanske man ska
ta sig en funderare på att lägga sig på den mjuka bänken
som står i det man skulle kunna kalla för sovrum och
fluffa och hångla upp kudden kraftigt innan man faller i dvala.
*ensam i de stora huset, inte roligt!*

I C U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0