Söndagens besvikelse

förutom matchen som jag valde att lägga i ett eget inlägg
för att undvika att se de för mycket. har dagen ara svischat förbi!
har tillbringat en väldigt läng stund i duschen och sitter nu men
morgonrocken i trappan =)
myser snart ner mig i sängen tänkte jag, försöka sova i tid!
när jag satt i duschen och filosoferade en stund kom jag att
tänka på hur äckligt snabbt helgerna går iväg nu för tiden!
jag blir besviken när jag upptäcker att jag nått en söndag
utan något som helst vettigt gjort!?
ångest inför en veckas  praktik kommer nu och jag
känner att jag inte vill någonting, trött på allmänheten!
-Positiva tankar Erica, det här är en svacka du går igenom!
Har skaffat mig en sån där ful ovana nu.. det gör inte
mitt liv allt enklare.. =(
*dags för nya tag!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0