sovit länge, klippt och ätit gott

Nätterna blir allt mer mina dagar..
sover inte direkt på natten utan sover länge på
dagarna istället. hur ska det gå när min praktik
börjar på måndag?=S
sovit fruktansvärt länge idag, Henrik kom hit
imorse och höll mig sällskap, så himla kall han
var!! kylde ner mig en hel del =P
När vi gick upp idag så klippte jag hans hår,
han hade ju blivit grymt långhårig.. nu har han
9 mm kvar på huvudet, Heting där!
gjorde kyckling med potatis och bea´sås.
gottigt det blev! - nu har H åkt till jobbet
och jag ska sätta mig och pyssla med Pau´s
blogg, hon får inte riktigt ihop det där borta =P
sen funderar jag på att ta mig in till stora staden
och få någonting gjort i min sysslolösa liv!
känns si sådär just nu..

Längtar till flytten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0