summarum



Idag är det en ny dag, tisdag för att vara exakt!
armen gör fortfarande ont efter gårdagens ingrepp och
jag har inte tagit bort bandaget eftersom jag är rädd att
dra upp såret och förblöda =) *paranoid?* -kanske;)

seminarium idag som man äntligen hängde med på,
kände mig riktigt klok när jag klev ur salen!
sedan var det dags att tänka klokt;
Jag bestämde mig för att dra vidare uppåt i landet,
först till Lindesberg för att träffa Svartnos en sväng,
sedan vidare till Ludvika, stannar här ett tag..
flyr bort vardagen och den där känslan att vara tvungen
att göra massa saker! - nu kan man fokusera på sitt
när jag är här är jag mer än tvungen att plugga
bland annat när Henrik jobbar eller pysslar med sina
egna intressen! man vet ju hur det blir när man är hemma!?

Så, summa summarum, jag sitter i Ludvika och passar
på att använda mig av grannens internet för att blogga lite=)
Henrik jobbar och jag ska snart gå in i en varm dusch,
krypa ner i soffan och se om det finns något att se på TV!
Kan man ha en bättre Tisdagkväll? =P
*plugget får vänta för dagen!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0