torsdag :)

torsdagen spenderades hemma tillsammans med Henrik,
handlade i Kumla och gjorde god mat =)
Satte också på bastun och det var varmt vill jag lova!
Sedan satte vi på Happy Feet och kollade på den,
så himla skoj att se den, det blev en hel del skratt =P
efter filmen så försökte vi få igång filmen vi båda ville se:
Monstret med beck, men som vanligt så fungerade inte den =(

En riktigt rolig sak hände igår också, haha
upptäckte att jag har en råtta i min vägg,
Henrik låg och lyssnade på den när den race:ade
från vägg till vägg, haha det var kul att höra =P

Idag har vi varit på Feltema och införskaffat bromsbelägg
sen har Henrik bytt de på min bil, (sååå snällt!)
min bil är inte lik din bil för min bil är en folkracebil ;)

Nu ska mamma köra mig till stan och sedan hem..
hem till ensamheten igen, tur att jag får sällskap
till morgonen ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0