total pinsamhet!

nyss hemkommen och nyduschad efter en match
som jag skulle vilja döpa till PANNKAKA!
när jag först anlände till matchen visste jag att jag inte sklle få spela eftersom jag inte tränat i veckan och för att jag har varit "sängliggande" i en vecka, med det menar jag att jag inte gjort ett vettigt handtag i veckan som varit. Den målvakten som skulle spela hade matchat in en kraftig mensvärk mitt i alltihop. JAG som inte var särskilt taggad för match fick gå in och spela från start ändå (där började det hela!!!) Jag hade absolut ingen fokus på matchen, absolut ingen fokus på någonting om jag ska vara ärlig! på någon mystiskt vänster var mitt huvud tomt!
första perioden gick och jag släppte in 4 mål, 4 MÅL!?? PINSAMT och irritationen växte inom mig. det var inte ett enda mål som var av den snygga sorten! skulle vilja benämna målen som "jongleringsmål"...
andra perioden var precis jävla pissdålig, men vi fick in ett eller två mål.. skit samma!
Jag ägnade alldeles för mycket fokus på domarna! det måste jag erkänna,
dom (måste ju nämna båda så det inte blir personligt),
höll verkligen inte det mått som jag väntat mig, felbedömningar
och allmänt kasst när man som målvakt blir provocerad av en domare!?
orkade verkligen inte ta det och jag, som inte kan tygla mig, är ganska
rapp i käften och drar gärna till med en kommentar eller två!
så nära en utvisning som jag var idag har jag nog aldrig varit,
hade det varit en annan domare hade det varit 10+2 utvisning utan
någon som helst diskussion! det tackar jag för...
Som sagt, matchens summarum= PINSAMT!

Kommentarer
Postat av: linnjonsson

Jag finner inga ord för matchen

2009-11-22 @ 21:17:22
URL: http://rockthashit.blogspot.com
Postat av: Mammi

Hmmm. nya tag gumman. kram

2009-11-24 @ 10:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0