Dålig datanörd!

jag har verkligen inte haft tid, ork eller lust att sitta vid datorn.
folk har via telefon meddelat mig att de väntar på en uppdatering
här i bloggen =) har faktiskt en hel del att skriva, var ska man börja?

I fredags gjorde jag min sista dag på praktiken (för den här gången)
det var skönt fast lite tråkigt, jag trivdes verkligen där jag var!
Kvällen tillbringades med vänner från förr, mötte Jossan, jonas, johan
på marieberg. har inte sett johan på cirkus 5-6 år tror jag*
tillbringade kvällen i Vv och pratade massa gamla minnen!
så himla kul att höras med folk som man inte sett på år och dar´!

Jag hoppas verkligen att jag blir bättre på det här med att uppdatera
bloggen när jag har eget internet! det kan ju vara lättare att skriva
på en gång, annars har man ju så himlans mycket i huvudet!

Tränat har jag ju gjort en del, och tillbringat lite tid åt innebandyn igen.
skulle egentligen spelat match igår men eftersom jag fortfarande
är låst med IBK Vänersborg så fick jag inte spela =(
matchen gjorde tjejerna bra, dock blev det förlust med 9-3 =/
första perioden (som jag fick höra alltid var sämst!) spelades
urgrymt och jag tror det blev 2-1 till Sala (inte illa!)

Efter den matchen kollade jag herrarna me Linn 
När jag sitter där och kollar på matchen slår det mig plötsligt:
-inom sport blir man tydligen gubbe tidigt?
alla herrlag, som även innehåller yngre spelare, kallar
varandra för gubbar? *kom igen gubbar så kör vi!*
stange I think!

Kommentarer
Postat av: linnjonsson

Oh yes , gull du är som skrev in mig (A) hööh! Söndag blir det birgitta hallen om du är sugen ! Finns där i stort sett hela dageeen :)

076-2117929 :)

2009-10-27 @ 22:38:52
URL: http://rockthashit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0