Monday



ska inleda med att berätta vad jag hade för mig igår:
första var jag på praktiken hela dagen, sen åkte
jag och hämtade FISPauline i Ekeby för att sedan
bege oss till Marieberg och hämta ut min nya mobil!
jag lämnade in min mobil på lagning eftersom den
helt plötsligt slutat ladda =/ väl på Marieberg fick jag
iallafall ut en helt ny mobil eftersom de inte kunde
laga den. en helt ny mobil för endast 0:- =)
efter Marieberg begav vi oss in till centrum och träffade
Jessika och Bella... en pratstund som slutade ganska
fort... undra varför?? :S
Jag och Pau åkte till Shanghai och åt thaimat! det var
faktiskt riktigt gott! friterade kycklingar med ris :P

vi begav oss efter maten till Hällabrottet och kastade
oss likt två bleka snöbollar in i solariet i hopp om att
kanske få lite färg, det lyckades!!! =)

hem, duscha, snacka och söva.. the end!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Om jag är en FIS så är du en FJÄRT!

2009-10-13 @ 20:47:52
URL: http://paulineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0